• 1 Project 1
    Di sini, anda boleh sertai pelbagai bisnes online
  • 2 Project 2
    Pelbagai cara anda boleh ketahui untuk menaja wang online
  • 3 Project 3
    Sesiapa sahaja boleh lakukan ceburi bidang bisnes
  • 4 Project 4
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Utama

| |
Muqaddimah: Bicara Tentang Duit

Cuba renungkan dan tanyakan soalan-soalan berikut kepada diri anda:
- . Inginkan kehidupan selesa?
- . Inginkan rumah sendiri?
- . Bebas dari hutang?
- . Simpanan kewangan yang terjamin?

Namun bagaimana? Kalau kerja siang malam tanpa cara yang betul pun, saya jamin sampai ke tua pun kita tak mampu nak capai kesemua impian kita tu! Nak bisnes sendiri, tak pandai. Produk nak jual pun tak ada. Dah la modal besar, mana nak cari duit kan? Nak cari client satu hal lagi. Dah la dulu-dulu selalu tertipu je..aisshhh..nak buat camana ni??

Saya ramalkan inilah monolog yang bermain di kebanyakkan hati di kalangan kita hari ini kan? Justeru, saya sendiri memilih untuk memaksimumkan penggunaan internet dan laptop saya untuk tujuan penghasilan duit. Saya nak convert main function laptop ni menjadi Cash Machine, dan saya nak ajak anda juga lakukan perkara yang sama. Biar kita sama-sama rasa hasilnya!!

SungaiWangOnline menampilkan pelbagai peluang bisnes 100% online yang mudah, murah, dan mampu memberikan pulangan RM yang cukup lumayan hanya dengan sedikit usaha. Ini baru di katakan ‘smart job’!

Saya hanya tunjuk peluang. Terpulang kepada anda, jika ingin berjaya, keluarlah dari 'zon selesa' anda, dan mulakan langkah baru anda untuk mencipta lebih RM bersama-sama saya. Di sini ada pelbagai peluang yang dapat memberikan anda aktif serta pasif income yang lumayan!

Bonus untuk anda!! Sesiapa yang sertai saya dalam mana-mana bisnes yang menawarkan aktif+pasif income, saya akan tolong promosikan URL anda di blog ini.

Terima Kasih dan selamat berjaya!

akusallehRM
-------------------------------------------------------------------------------------
Berikut di paparkan bisnes yang ada kombinasi aktif + pasif income beserta link URL yang boleh anda klik untuk join. Untuk lebih info bagi setiap bisnes tersebut, sila klik nama bisnes tertentu seperti yang terpapar di atas ini. Terima kasih.
-------------------------------------------------------------------------------------
Barter2u.com ‘Trade What You Need’


“Orang kaya berbeza daripada kita” [F. Scott Fitzgerald]
-------------------------------------------------------------------------------------
2X2Infinity ‘Learn The Easiest Way To Make Money Online’

1.http://www.2x2infinity.com/akusallehrm

“Saya pernah menjadi miskin dan pernah menjadi kaya. Lebih baik menjadi kaya”
[Sophie Tucker]
-------------------------------------------------------------------------------------
PusatWangPeluang Menjana Pendapatan Tanpa Henti’

1.http://pusatwang.co.cc/?ref=akusallehrm
2.http://pusatwang.co.cc/?ref=nurfast
3.http://pusatwang.co.cc/?ref=rafiqquest

“Biar ia murah, biar ia mudah; tumpukan kepada kekuatan anda!” [Herb Kelleher]
-------------------------------------------------------------------------------------
Ads-Zon‘Portal Iklan 2X2’

1.http://www.ads-zon.com/?ref=556

“Betul. Mereka ada lebih banyak wang daripada kita [Ernest Hemingway]
-------------------------------------------------------------------------------------
BnG Systems‘Bisnes Prepaid SMS Sistem’

1.http://www.bnggroups.com/akusallehRM
2.http://www.bnggroups.com/sharipah

“Apa yang pelanggan mahu? Kemudahan…yang terbaik daripada yang lain…”
[Karyn Conway]

0 comments:

Post a Comment