• 1 Project 1
    Di sini, anda boleh sertai pelbagai bisnes online
  • 2 Project 2
    Pelbagai cara anda boleh ketahui untuk menaja wang online
  • 3 Project 3
    Sesiapa sahaja boleh lakukan ceburi bidang bisnes
  • 4 Project 4
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Pakej Biz Matrix 2X2

| |
Ini dia, sistem matrix yang paling mudah dan paling di gemari ramai! Saya tampilkan di sini tiga jenis bisnes 100% online yang menggunakan matrix yang sama:

(a) Duit-Raya.com - http://www.duit-raya.com/?ref=akusallehrm


Menampilkan produk digital seperti koleksi resepi kuih raya, koleksi kad raya, dan pelbagai lagi.


Paling penting, ia menggunakan matrix 2x2 yang di lengkapi sistem randomizer, spillover, spillunder, dan re-entry. Anda akan menerima RM 70 setiap kali matrix anda penuh, seterusnya akaun anda akan re-entry semula ke dalam rangkaian anda. Re-entry perlu di aktifkan menggunakan account balance (RM20). Bermakna, setiap cycle, kita akan memperoleh untung bersih RM50 berkali-kali!!


Hot! Baru di lancarkan 25 May 2010 yang lalu. Hingga kini (12 Jun 2010), telah ada 1675 ahli aktif dan bonus berbayar kepada mereka telah mencecah RM 15,207.50!!


Segera daftar untuk bersama-sama merasai sensasi kehangatan duit-raya ya!


(b) 2x2 Infinity - http://www.2x2infinity.com/akusallehrm


Produknya terdiri daripada koleksi pelbagai video e-book.


Paling penting, ia menggunakan matrix 2x2 yang di lengkapi sistem randomizer, spillover, spillunder, dan re-entry. Anda akan menerima RM 60 setiap kali matrix anda penuh, seterusnya akaun anda akan re-entry semula ke dalam rangkaian anda. Ini bermakna, setiap cycle, kita akan memperoleh untung bersih RM60 berkali-kali!!


Bonus tambahan! Perolehi bonus RM3 bagi setiap downline yang berdaftar di bawah URL anda, dan RM3 lagi apabila setiap kali mereka mendapat bonus RM60!


(c) AdsZone - http://www.ads-zon.com/?ref=556


Menyediakan ruang iklan tanpa had dalam pelbagai kategori.


Paling penting, ia menggunakan matrix 2x2 yang di lengkapi sistem randomizer, spillover, spillunder, dan re-entry. Anda akan menerima RM 180 setiap kali matrix anda penuh, seterusnya akaun anda akan re-entry semula ke dalam rangkaian anda. Re-entry perlu di aktifkan menggunakan account balance (RM50). Bermakna, setiap cycle, kita akan memperoleh untung bersih RM130 berkali-kali!!

0 comments:

Post a Comment